become Emo by Debsi www.myblog.de/heartzoo
hallo....

i wult nua wieda mal hallo sagn, also hallo..... wg eich olle? was machts ima sooo?.... schreibts so viel wies geht ins gb..... also heit hob i easte stund english kobt: wie ima vull scheiss..... 2.stund: physik, is eig eh ganz ok, do homa viel zum lachn..... 3.stund: mathe, iagendwie fad..... 4.stund: deutsch, najo a a bissl fad, awa najo..... 5.stund: bio, oh maria bio-pauli, do kents eich eh schun denkn, scheisse.... 6.stund: musik, duat hot mi da trumma mit meim emotion angschüttet, dan hab i eam angschbukt mit meim emotion im mund, wia warn alle vull nass..lol.... i hob heit in da früh a turntoschn mitgnommen, wal i gedocht hob, wia habn turnen, hama awa net kabt..... dan hab i die turntoschn fost bei da bushaltestelle vagessn, bins dan awa no schnell holn gangen.... dan hab i taschngeld kriagt....hihi....und jetzt sitz i grod nebn mein laptop und i werd dan glei in die arena gehn, a bissl wuzzln.... also i wünsch eich wos.... baba heagtlfiueunvvv....l bussl chris
1.3.07 15:38
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


Die Datenschuterklärung und die AGB habe ich gelesen, verstanden und akzeptiere sie. (Pflicht Angabe)

 Smileys einfügen





Startseite
Gästebuch
Pageseite
Pageseite
Pageseite
Pageseite
Pageseite
Pageseite
Pageseite
Pageseite
Pageseite

Credits

Design
Gratis bloggen bei
myblog.de